Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 29., vasárnap

Gondolatok..


A mai napunk is korán kezdődött...Már teljesen hozzászoktam, a hat-fél hetes keléshez, biztos nem is tudnék mondjuk nyolcig aludni!!! Az meg hogy kilencig? Micsoda hátborzongató gondolat...Mi a jó a korai kelésben? Sokkal hosszabb a nap! Hétvgén is, ha "ügyes" vagyok tízre készen vagyunk a reggelivel, összepakoltam, a leszáradt ruhákat összehajtogattam, lement az első adag mosás, csak gyorsan ki kell teregetni, fiúk felöltöztek a fogmosás még vissza van én is magamra kapok valami "göncöt", tízórai bepakolva és indulhatunk is!! Persze hétköznap csak az ovira összpontosítok, hogy időben odaérjünk...ilyenkor a reggeli pakolás elmarad de egyik leghűségesebb Társamat a Mosógépet mindig bekapcsolom, ha nem teszem szinte rosszul érzem magam.
Másik Jó Barátommal a Porszívóval később van randevúm.
Én a munkáltatók helyében kapkodnék az Anyukák után, hiszen ők azok, akik míg mások még a lábukat sem dugták ki a meleg takaró alól már százszor körbe futották a lakást, etettek, itattak, pakoltak, mostak, vasaltak, millió "fontos" kérést teljesítettek, öltöztek és öltöztettek, indultak, odaértek, rohantak ide-oda, a logisztika a kisujjukban...bevásároltak, főztek, elhoztak, játszótereztek, vacsoráztattak, fürdettek, meséltek, mosogattak, pakoltak, készültek a másnapra,majd kidőltek.....
Én most már a kidőlés fázisába kerültem, megyek is aludni..mert ugye korán kezdődik a Nap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése