Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 11., szerda

Rózsa


Dani életében először virágot ajándékozott egy ovis társának Izinek. Azt a bizonyos szál rózsát még vasárnap egy bevásárló központban kaptuk Anyák Napja alkalmából, majd oda ajándékozta Tamásnak Peti barátjának, akivel vasárnap találkoztunk és végül búcsúzáskor visszakérte.
Hétfő reggel szépen kivette a vázából, keresett egy nagyobb papírt, abba becsomagolta és kijelentette, hogy ezt most elvisszük az oviba és odaadja Izinek. Meglepődtem a határozottságán, persze ez egy jó ötlet, Izi biztos örülni fog, bíztattam.
Az oviban aztán szóltam az ovónéninek, hogy kinek hoztuk a virágot és izgatottan vártam a délutánt.....
- Örült Izi a virágnak? kérdeztem
- Igen, az ovónénivel odaadtuk..
- Hazavitte?
- Általánosságban azt hiszem hazavitte, de nem biztos...
Paff ennyi volt, többet nem tudtam meg.......

2 megjegyzés:

  1. De édes, az első udvarlás! :)

    VálaszTörlés
  2. Az első szerelem... Készíts majd Iziről is egy képet, hogy tudja majd Dani nagykorában, ki volt az ELSŐ!

    VálaszTörlés