Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 16., hétfő

Holiday





Ma reggel elindultunk az oviba. Szokásos módon, minden fontos (váltóruha) és kevésbé fontos (kis autó, Zsuzska, könyv)cuccal felszerelkezve és amikor odaértünk meglepődve vettük észre, hogy a bejárat le van lakatolva!!! Egymásra néztünk és egyből eszembe jutott az a mail amit Angelina még a múlt héten küldött körbe és amit úgy látszik mi nem olvastunk el pontról pontra.....
A mai terveim egy szempillantás alatt szerte foszlottak, pedig még Petinek reggel fogadkoztam is, hogy eddig még soha nem tettem, de ma hazajövök és lefekszem egy órára...Dani az elmúlt napokban rendszeresen hat órakor kel, kipattan a szeme, átjön hozzánk, bebújik mellém, még reménykedek, hogy visszaalszik, de a következő percben már megszólal, hogy Anyu keljünk fel, én kialaudtam magam...Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Ma három negyed hatkor keltett és mivel napközben nem szoktam a fenekemen csücsülni, így most már érzem, hogy egy "kicsit" kóma vagyok. Remélem a biológiai órája hamarosan helyreáll, mert ha így folytatja, nekem is este kilenckor ágyba kell bújnom. Dehát nem volt mit tenni pápát intettem a láblógatásnak és célba vettük a villamos megállót. A B terven kezdtem törni a fejemet. Felvetettem pár lehetőséget, de végül engedtem a nyomásnak, irány az állatkert!!!
Otthon kipakoltam, bepakoltam, és már indultunk is! Ahogy az autóval kihajtottunk a garázsból elkezdett esni az eső..Szerencsére mire elértük az állatkert bejáratát el is állt. A fiúk letették a nagy esküt, hogy nem fognak zsibbadni, hisztizni, és egymás macerálását is a minimálisra csökkentik, így bátran vágtam neki a több órás "túrának".
Az állatkert eddig mindig jó programnak bizonyult, most is bejött!! A fiúk vezették a kis villamost, lovagoltak pónin, etették a kecskéket, mászókáztak, homokoztak és persze állatokat nézegettek. Mivel Budapesten nem jártunk rendszeresen az állatkertbe így új éményt jelentett, hogy a múlt hónapban még aprócska kecskegida mekkorát nőtt és hogy a gorilla baby is nagyobb már a fiúknál! Öt órára értünk haza, kellemesen elfáradva. A fiúk elaludtak a kocsiban, de olyan mélyen, hogy felhoztam őket a lakásba és meg se mukkantak. Hagytam őket egy órát aludni, addig legalább elkészítettem a vacsorát. Peti mikor hazaért egymás szavába vágva tartottak élménybeszámolót a nap történéseiről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése