Képek

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 15., vasárnap

Kunice

Múlt hét végén, szombaton látogattunk el ide, ebbe a Prágától 15 km-re fekvő helyes kis faluba. Itt található a Berchtold kastély (szálloda) és körülötte egy szép park, ahol a gyerekek bekukkanthatnak a Manóvilágba és miniatürben nézegethetik Csehország híres kastélyait, várait. Egy ici-pici állatkertet és játszóteret is kialakítottak. Kellemes időtöltés volt. A fiúk kipróbálták az építőjátékot, a célba dobást, a gólyalábon járást és persze a játszótér összes mászókáját.
Sajnos az "étteremben" nem volt túl nagy a választék (vagy kolbász, vagy mélyhűtött pizza), így inkább úgy döntöttünk, hogy egy közeli bevásárló központban ebédelünk. Aztán következett a nap "fénypontja" a bevásárlás. Elautókáztunk a reptér melletti Albert élelmiszer áruházba. Itt még nem jártunk és kíváncsiak voltunk, hogy milyen a választék. A parkoló az épület tetején kapott helyet, ahonnan kitűnő kilátás nyílik a reptéri hangárokra. Petinek eszébe jutott, hogy vásárlás után menjünk ki a reptérre és nézzünk körül. Így is lett, kisétáltunk a teraszra és egy órán keresztül figyeltük az érkező és felszálló gépeket. A fiúknak nagyon tetszett, persze rengeteg kérdésük volt.....

1. Jó kis programotok volt, egy ilyen miniatűr világba a lányok is szívesen bekukkantanának, na, meg persze és is...