Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 18., szerda

Szösszenet...

Nemrég írtam arról, hogy Dani milyen korán kel. Tegnap háromnegyed hatkor rugdosott ki az ágyból, ma pedig négyen ébredtünk egy ágyban....Ezek aztán igazán a pihentető éjszakák!!!!
Először Beni jött, aztán pár órával később Dani. Beni az ágy fejénél feküdt persze keresztben (képtelen velünk párhuzamosan aludni), Danit lehúztam az ágy közepéig, én is ott kuporogtam mellette, csak nekem lelógott a lábam. Micsoda kényelem!!!
Extra pozitúrákat kellett felvennem, és többször arra "ébredtem", hogy Beni csupasz talpai a fejemen landolnak..... Ahogy megmozdultam, Dani is megmozdult és bújt hozzám, így elvetettem azt az ötletemet, hogy kimenjek a nappaliba.
Peti valahol az ágy másik szélén, de ő legalább teljes hosszában az ágyon feküdt....Ma önként keltem hatkor!! Inkább a zuhanyt választottam, mint még egy óra görnyedést. Jelentem Danit úgy kellett fél nyolckor felkelteni!!
Na de erről jutott az eszembe, hogy otthoni szabadságunk alatt elmentünk Petivel két éjszakára Sümegre a Hotel Kapitányba. Csak ketten...Miután beléptünk a szobánkba és lehuppantunk az ágy szélére meghallottuk a szomszéd szobából átszűrődő hangokat: Minimaxot és legalább két, de valószínű még több gyerkőc sikongatását....Egymásra néztünk, majd Peti szó nélkül felállt és kivonult a recepcióra, majd 10 perc múlva visszatért és közölte, hogy költözünk a folyosó másik végébe, gyerekmentes övezetbe.....Tudtam, hogy ezért ment és hogy nem kell kipakolnom.....

1 megjegyzés: