Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 27., péntek

PMCS vacsi

Szerda estére kimenőt kaptam. Nagyon rendes voltam, mert mire Peti hazaért sült a vacsora, fiúk lefürödve ültek a TV előtt és nézték az esti mesét. Mióta ilyen jó idő van, a napirendünk, pontosabban esti "rendünk" megváltozott, mert a fiúkkal olyan koszosan, homokosan jövök haza a játszótérről, hogy egyszerűbb és hatékonyabb egyből bedugni őket a fürdőkádba. Mindig tiltakoznak, de nem engedek belőle, mert a lakás percek alatt homokozóvá változna.
Még nem írtam, de 3 hete megismerkedtem Judittal a játszótéren. Hallottam, ahogy magyarul beszél a kisfiához és leszólítottam. agyon megörültünk egymásnak, azóta többször is randiztunk a játszin, Samu, Judit másfél éves kisfia totyog a fiúk után és még a férjeket is összehoztuk! Hétfőn mennek squasholni!
Szóval őt is meghívtam a vacsira és mivel öt percre lakunk egymástól együtt mentünk és jöttünk. Az este jól sikerült, volt sok ismerős és sikerült új embereket is megismerni, pl Hargitai Beát. Kértem eg ykis fejtágítást, mert nem igazán ugrott be, hogy ki ő, mi ő, aztán az infókat itthon Peti kiegészítette még egy-két fontos tudnivalóval...A belváros nagyon hangulatos volt ahog a villamos felé sétáltunk a kivilágított macskaköves utcák, a teli éttermek, sörözők. Megszerettem ezt a várost, jó érzsé itt lenni, jó érzés, hogy vannak ismerősök, hogy hívank mindenféle programra, kirándulásokra. A vacsiasztalnál kb 15 en ültünk expatok, vannak követségiek, akik 4 éves kiküldetésen vannak és mindenki, de kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy nem akar visszamenni Mo.-ra. Ajánlhatnak pirospaprikát, foghagymát, vagy egy tál lecsót, de mindent meg fog tenni azért, hogy itt maradhasson....Vajon miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése