Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. december 1., csütörtök

1,2,3,4,5...nap

Hol is hagytam abba? Még itt volt Anyu és kedden délután elmentünk bábszínházba, a Magyar Kulturális Központba, a Bob és Bobek című darab előadására. Szerencsére most semmiféle atrocítás nem történt, Fiúk kiváncsian figyelték a két nyúl bohóckodását a színpadon. Utána jól belakmároztak és Juditékkal együtt indultunk haza. Ekkor már köhögtek párat és az este folyamán ez rohamokká alakult át és még éjszaka is tartott. Ezért úgy döntöttem, hogy elmegyünk a doktornénihez. Szerencsére febriárban találkoztunk vele utoljára, meg is dícsért bennünket és kaptunk valami brutál erős új köptetőt stb..A kisgyerek anyukák menekültek előlünk, mondták, hogy ők inkább kint várakoznak, hát én is így tettem volna....Szerda délután Anyu hazautazott, peti pedig Moszkvában volt, így egyedül maradtam a két köhögő géppel. Este még hát és pocak masszázst is kaptak az energie egy krémével, hátha így is közelebb jutunk a gyógyuláshoz. Ezt nagyon élvezték. Végre kuc-kucolások közepette elaludtak, én beköltöztem hozzájuk a heverőre és sajnos mikor 23 óra körül betakargattam őket észre vettem, hogy Dani bizony lázas. Lekopogom még soha nem volt gondunk a lázzal, sikerült csillapítani, de azért magamban megállapítottam, hogy nem szívesen vagyok most teljesen egyedül....Szegénykém nyugtalanul aludt stb, adtam neki kúpot és vízes ruháztam a kezénél, nyakánál. Nem sokat aludtunk az éjszaka, de szerencsére reggel már nem volt láz, a biztonság kedvéért elkezdtem adni két óránként a Vironal cseppet és egészen délutánig úgy tűnt megússzuk. Akkor kicsit gyanús lett a pofija, de nem lett folytatás. Csak ücsörgött a kanapén, Beni pedig élvezettel játszott egyedül, így elmaradtak a szokásos civakodások. Tulajdonképpen két teljes napon át ki sem mozdultunk a lakásból. Pénteken este megérkezett Peti és végre ide értek Poczok Petiék is. A fiúk reggel óta türelmetlenül várták őket, úgyhogy nagy volt az öröm mikor végre beléptek az ajtón és még nagyobb lett a jókedv az ajándékok láttán. Gyurma és a régen vágyott bakugán figurák közül egy-egy darab!!! Végre mi is megismerkedhettünk ezekkel a fura alakú bigyókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése