Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. december 14., szerda

Mikulás, adventi naptár









Idén ismét felakasztotuk a naptárt a falra. Gondolkodtam, hogy mivel is lehetne feldobni az "ajándékozás" hangulatát és mivel lehetne minimálisra csökkenteni az aprócska édességek számát. Persze vettem pár apróságot, csodaceruza, radír, mini lego figurák és természetesen pár csoki és az imádott nyalóka stb...Az első napokban kíírtam találós kérdéseket és egyszerű összeadásokat kaptak feladatként és utána lehetett megnézni a naptárat. Aztán rátaláltam!!!! Építsünk Betlehemet!!! Mint egy könyv, úgy kell elképzelni az alapot, a lapokra rá vannak nyomtatva a figurák, amiket aztán ki kell vágni és tetszőleges módon fel lehet ragasztani egy kemény kartonpapírra, sőt még díszíteni is lehet faágakkal, mohával, szalmával, fenyőággal. Úgyhogy most minden este ennek a betlehemnek egy-egy elemét hozza a Mikulás amit aztán együtt felragasztunk. Majd megmutatom a végeredményt.....
Azért, hogy minél több ötletük legyen dec 5.-én, ovi után megnéztünk egy Betlehem kiállítást. Rengeteg fajta betlehemet láthattunk fából, papírból, fonálból stb. Vidám hangulat volt az utcákon, ahogy sétáltunk lépten-nyomon ördögökkel, angyalokkal lehetett találkozni. Nagyon sok nagyobb gyerek viselt jelmezt és keresték a huncut, ravasz gyerkőcöket. Egy dalért cserébe lehetett választani a színes cukorkák közül.
Dec 5.-én az oviban is járt a Mikulás, kaptak nagy csomagot, még krumpli is volt benne. Itt az a szokás, hogy a "rossz" gyerekek krumplit, vagy szenet kapnak, nem pedig virgácsot. Vicces volt, mert a hétvégén fiúk felfedezték azokat a csokikat a Mraks&Spencerben amik a csomagjaikban voltak.
- Jé, Anya itt vásárolt a Mikulás!!!! kiabálták
Este otthon is megérkezett a Mikó, hogy hol jött be máig titok, fiúk próbáltak nagyon szemfülesek lenni, de aztán valahogy mégis kicselezte őket....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése