Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. december 6., kedd

Mézeskalács sütés

Juditék meghívtak bennünket mézeskalácsot sütni. Nagyon örültünk az invitálásnak, legfőképpen Peti, aki javasolta, hogy jövőre két időpontot beszéljünk meg egyet a tészta kikeverésére és egyet a sütésre, így még kevesebb lesz otthon a rumli....
Fiúkkal péntek délután megycsináltuk a tésztát, persze két adagot, egyiknél Dani, másiknál Beni segédkezett. Vasárnap délután pedig Juditéknál birtokba vettük a konyhát. Először mindenki lelkesen tevékenykedett, aztán ahogy a kezdeti izgalom elmúlt egyre kevesebben tüsténykedtünk az asztal körül, végül már csak ketten maradtunk Judittal...A gyerekek ide-oda rohangáltak, a "férfiak" pedig kényelembe helyezték magukat egy üveg bor és ínycsiklandozó hidegtál társaságában a nappaliban.
Végre következett a díszítés, fiúk ezt várták!! Pár mézeskalácsot elkészítettünk, de aztán szedelődzködni kezdtünk, mert szinte hihetetlen de nyolc óra lett!!
Robi úgy búcsúzott, hogy majd jöhetünk tojást festeni......
A többi mézeskalácsot itthon befejeztem, miután a fiúk lefeküdtek. Ellestem egy karácsonyfa ötletet Judittól, de mivel nekem nem volt meg hozzá a tartó formám egy szívószálra húztam rá a csillagokat. Kidíszítettem az ovónéniknek és bácsiknak szánt darabokat is és össze kötöttem a charity csokival, másnap a fiúk feladata volt ezeket odaadni. Petiék munkahelyén volt egy akció, indiai gyerekeknek gyűjtöttek. Peti szervezte a prágai és az orosz részt. Moszkva kudarcba fulladt, mert nem engedték be a csokikat az országba. No comment....De a prágai sales-k nagyon ügyesek voltak, sok sok csokit eladtak, egyikőjük jutalomként utazhat is Calcutta-ba.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése