Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. szeptember 2., péntek

Beach boys

Így hívják a fiúkat az oviban, miután a 2 hónapos szünet után meglátták őket. Elfogulatlan anyaként mondhatom valóban szuperül néztek-néznek ki, lebarnulva, kiszőkülve. Pedig az idei nyáron az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk és csupán töredékét tudtuk a strandon tölteni annak az időnek amit szerettem volna. Az első nap az oviban picit rázósan indult, gyakran elhangzott a "nem akarok oviba menni kijelentés", de aztán a beígért jutalom nyalókáért cserébe (amit persze már reggel oviba menet meg kellett vásárolni, de szigorúan tilos volt megenni) nyugodtan elértük az ovi kapuját. Ott aztán Benike meggondolta magát és irányt változtatott, de szerencsére egy az ovi korlátján lógó autós szőnyeggel és egy hatalmas színes WELCOME TO JINGLE BELLS felirattal sikerült elterelnem a figyelmét. Nagy szeretettel fogadtak minket, van egy új óvóbácsi Xavier (kanadai), de ott voltak a régiek is. David egyből felapta a fiúkat, pörgette-forgatta őket ment a sikongatás. Délután Danika közölte, hogy holnap még hamarabb menjünk, mert akkor többet tud játszani. Ma semmi gondunk nem volt az indulással, de amikor oadaértünk egy új kislány már pityergett az ajtóban. A következő pillanatban az egyik japán kislány szaladt sírva anyukája után, mi még mindig nyugodtan vettük fel a váltócipőt, helyére tettük a táskákat, a kisebb könyvtárat amit hoznunk kellett és Dani még lelkesen kért, hogy kérdezzem meg Davidet ma fognak e teniszezni, mert ő azt imádja. Aztán a szoba ajtajánál eltörött a mécses, Dani kezdte és olyan erővel kapaszkodott belém, hogy alig tudtam "átgyömöszölni" David karjaiba, akinek a szemén láttam, hogy nem akarja elhinni amit lát. Márk a másik óvóbácsi kezében ott csüngött a még mindig sírdogáló új kislány, a japán lányzó már többé kevésbé megynugodott....Dani rúg kapált ki akart szabadulni és kiabált, hogy még egy puszit akar adni én közben lehajoltam Benihez akinek a száján már láttam, hogy ajjjjjaajjjjjj itt is baj lesz és ahogy kiegyenesedtem Dani elkapta a hajamat, szó szerint belecsimpaszkodott és el nem endgedte volna. Elég "vicces" jelenet volt, valószínű ha nem velünk történik még jót is mosolygok magamban...David segítségével kiszabadultam és abban a pillanatban Beni elindult a kijárat felé, kiszaladt az udvarra én utána, és még annyit hallottam, hogy David elkiabálja magát Mark Come On!!!! Beni közben már az utcán volt, a parkban ülő két idős hölgy szájtátva bámulta a jelenetet. Úgy futott mint egy nyúl, de sikerült utolérnem és próbáltam felemelni, ő pedig próbált meglógni. Ekkor megjelent David aki a vállára kapta rúg kapáló, ordító fiamat és eltűnt vele az ovi felé. Még hallottam a kiabálását.......Úristen, ez meg mi volt!!!!????? Dermedten álltam ott mikor Rómeó anyukája veregette meg a vállamat és megbeszéltük, hogyha a fiúk nem hallották és látták volna a két másik gyerkőcöt sírni valószínű eszükbe sem jut az egész, másrészről pedig a 2 hónap hosszú idő....Kíváncsi vagyok délután mi lesz......a hétfő reggelre még nem merek és akarok gondolni......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése