Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. szeptember 14., szerda

Reggel és este


Ismét "laza" reggelre ébredtünk. Beni megszállott rögbijátékos lett a napokban. Még az oviba is cipelte magával a rögbi labdát. Minden győzködés ellenére a tegnapi pólóját és rövidnaciját akarta felvenni. Én először nem értettem, hogy miért Ő mutatta meg, hogy mind a kettőn rögbi labda díszeleg (jól elrejtve, eddig észre sem vettem). A nadrág maradhatott, de a pólón nagyon foltos volt.
Ekkor tört ki a balhé, egy ingen vesztek össze, persze mind a ketten ugyanazt választották. Nagy győzködések árán Danit sikerült rábeszélnem arra, hogy egy másik ing mennyivel szebb, van kis zsebe elől bla, bla, bla. Hoztam a vasalódeszkát, amit a hétvégén vettünk és a fiúk teljesen rákattantak a ki és becsukására...Ezen is volt egy kis vita, megbeszéltük Beni kinyitja, Dani összecsukja. Vasalom az inget, egyszer csak megjelenik Dani és elkezdi piszkálni az összecsukó kart, a következő pillanatban a deszka alól kicsúsztak a lábai és mivel a vasaló is éppen rajta volt, nagy durranással leesett a padlóra. Nagyon mérges lettem, mi van akkor ha valakire ráesik a forró talpával???....Fél órával később hatalmas csörömpölés, futok be a gyerekszobába, Benire félig rádőlve a komód, csodálkoztam, hogy meg tudta tartani és nem esett rá teljesen. Hosszú nadrágot keresett magának és egyszerre kirángatta az összes fiókot, aminek következtében a bútor "elveszítette az egyensúlyát" és előredőlt. A képek amik a tetején voltak beestek mögé és darabokra törtek...
Ezek után igyekeztem minél hamarabb elhagyni a lakást mielőtt még valami nagyobb katasztrófa történik.....Még induláskor mikor Dani éppen egy kisautót gyömöszölt be inge zsebébe Beni megjegyezte: Lehet, hogy nekem kellett volna inkább ezt az inget válsztani......(neki nem volt zsebe)

Este a meseolvasás előtt beszélgettünk a holnapi napról és lelkesen felhívtam a figyelmüket, hogy mennek úszni!
Dani: Miért sóbarlang, úszás, lovaglás???
Én: Mit miért, miért mentek?
Beni: Ajjaj akkor ez most azt jelenti, hogy holnap bele kell másznom abba a hideg vízbe? De a zuhany az meleg..A só meg kicsípi a kezemet..
Dani: És nem is mi lovagolunk, képzeld Anya úgy lovagoltatnak!!!!
Én: Még szerencse!!! Miért Ti már tudtok lovagolni?
ŐK: Igen mi már tudunk lovagolni!!!!

1 megjegyzés: