Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. szeptember 12., hétfő

Egyszer lenn, másszor fenn...

Azon gondolkodtam milyen jó lenne egy olyan szerkezet amely képes lenne arra, hogy a fejemben napközben mefogalmazott gondolatokat, melyeket akkor promt nincs időm leírni és melyek egy részét estére elfelejtem feljegyezze és át"deportálja" egy mini kütyübe ahonnan aztán már szöveg, vagy skiccek formájában letölthetem. Valószínú, hogy nem lenne túl esztétikus, mert mindenféle "drótok" és tapadókorongok borítanák a fejemet, de legalább mindig naprakész lehetnék és nem kellene azon agyalnom jaj mi is volt az a mondat amit mindenképpen le akatram írni????!!!! Na de mivel nincs ilyen, így megkésve bár de beszámolok pár történésről....Mivel a fiúk még mindig csak négy napot járnak oviba (most kértünk "árajánlatot" az öt napra), így pénteken itthon maradtak. Vártam ezt a napot, kitaláltam mit csináljunk ha jó idő lesz, mit ha rossz, de aztán a kezdeti lelkesedésem hamar alábbhagyott. Valószínű, hogy kellene, hogy legyen egy ikertestvérünk Petinek és nekem is ahhoz, hogy megérthessem az egymáshoz való viszonyuk minden jellegzetességét, de itt rés csúszott a rendszerbe, így fejünket fogva értetlenül nézzük, hogy miért van az, hogy abban a pillanatban, hogy nem látják a másikat már kérdezik, Dani????, Beni????? ha meg egymás mellet vannak folyton macerálják a másikat. Ezt mostanában reggelente addig fejlesztették, hogy 10 perc nyugi után szó szerint egymásnak esnek és bírkóznak, kergetőznek, míg persze valaki sírva nem fakad. Jelenleg mind a két gyereknek fel van repedve a szája, Dani "lerúgta" Benit, Beni pedig hozzá vágta Danihoz a rögbi labdát. Ez az egész borzasztóan idegölő, mert egy nyugodt pillanat sincs, folyton áll a bál és mi nem értjük, hogy miért kell non stop odamenni a másikhoz és ba......gatni. Csak meglökik egymást, csak belerúgnak egymásba, csak elkapja a másik pólóját és húzza, csak elveszik egymástól amivel éppen a másik átszik, csak fellöki stb.....Na pénteken délelőtt is elkezdődött az ereszd el a hajam, a csúcspontnál mikor már én is szinte magamon kívül voltam Dani egy nyakba akasztós kulcscsomót pörgetett a feje fölött és majdnem a saját szemét csapta ki, Benike pedig egy hegyes ceruzával rohant neki Daninak. Itt ebben a pillanatban betelt a pohár, a ceruzát kettétörtem, a kulcscsomót kidobtam a kukába és magamból kikelve próbáltam elmagyarázni nekik, hogy mindez mennyire veszélyes.....Felfogták??? nem hiszem, még nem tartanak itt, vagy amíg nem történik valami baleset addig nem veszik komolyan. Már semmi kedvem nem volt programozni, legszívesebben elvittem volna őket az oviba..... Unatkoznak? Nem lehet minden percben szórakoztatni őket, vannak dolgok amiket meg kell csinálni ahhoz, hogy elindulhassunk. Már az is eszembe jutott, hogy reggel az kellene,hogy legyen az első, hogy futunk 3 kört a ház körül.......Jó megoldás lehetne vaéamilyen küzdő sport, ahol önfegyelmet tanulnának és levezetnék az energiájukat.....Utána is nézek.... Azt olvastam ez normális, hogy állandó kontaktusban kell lenniük egymással, de szeretném ha ez idővel másképp nyílvánulna meg...kicsit szelídebb formában.. Miután a hangulat a tetőfokára hágott, elhagytuk a lakást, én reméltem, hogy egy szomszéddal sem találkozom.....és elmentünk a technikai múzeumba (Národní Technické Muzeum). Szerencsére bekattanásaikat otthon intézik, így sikerült a nap további részét kulturált formában eltölteni. A múzeum mindenkinek tetszett, érdeklődőek voltak, sokat beszélgettünk míg nézegettük a kiállításokat. A földszinten egy közlekedési kiállítást láttunk aztán az első emeleten egy kicsi könyvtár van berendezve és a könynyomtatással lehet megismerkedni mindenféle gépek, sablonok segítségével. 2.em asztrológia, majd 3.em építészet rájöttem ezeken e területeken szakszókincs bővítésre szorulok, voltak kérdőjelek....Az építészeti résznél külön bemutatták a 2002 es nagy árvíz következményeit, fényképekkel, vízzel teli üveg edényekkel. Ez különösen felkeltette az érdeklődésüket, az állatkertben is mindig meg kell nézni a fotókat, hogy micsoda kárt okozott a víz. Végül,l a -1es szinten ismét harci járműveket láthattunk. Fiúknak nagyon tetszett, megígérték, hogy elhozzák Apát is...Hazafelé elaludtak az autóban, még arra sem ébredtek fel, hogy felvittem őket a lakásba. Jó nagyot pihentek, de nem is bántam, mert péntek lévén megbeszéltük Petivel, hogy ő is előbb végez és picit kimozdulhatnánk. Ötkor végre sikerült őket felébreszteni és elmentünk Novy Smichovba (bevásrló központ). Kóricáltunk, nézegettünk totális nyugalomban és egyetértésben, most egy szavunk sem lehetett a fiainkra......Kellemes este volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése