Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. június 1., szerda

Pruhonice











Vasárnap, mivel gyönyörű idő volt úgy döntöttünk, hogy egy kicsit kimozdulunk a városból. Nem mentünk messzire, csak a kedvelt elővárosba Pruhonice-be.
Peti ismert itt egy jó olasz éttermet, ahol meg is ebédeltünk! Nagyon hangulatos hely, bár a Alkotás úti Da Lello gnocchija finomabb!!!
Ebéd után megnéztük az itt található Kastélyt és sétáltunk egyet a hatalmas prkban, ami egy óriási botanikus kert. Gyönyörű volt, a Botic patak pont keresztül folyik a parkon, több helyen alakítottak ki kisebb vízeséseket. A sétát a virágzó rhododendronok tették felejthetetlenné. Különböző színekben pompázó rhododendron "erdőn" sétáltunk keresztül! Út közben ellestük, hogy hogyan lehet a lehullott virágszirmokat felfűzni egy vastag fűszálra. A fiúk nagyon élvezték, nekem pedig volt időm gyönyörködni....
Itthon aztán ért bennünket egy kis meglepetés. Fürdés után látom, hogy Dani pocakján nem három, hanem négy aprócska "anyajegy" van. A következő pillanatban már tudtam, hogy Dani össze szedte élete első kullancsát. Peti gyorsan felhívta sógorát, hogy pontosan hogy kell kiszedni én pedig biztos léptekkel elindutam a kullancs kiszedő csipeszért. Büszke voltam magamra, hogy persze hogy van itthon, úgy két éve vettem, mint előre látó Anyuka. Kivettem a tokot, de hoppá a csipesz nem volt benne!!! Lehervadt arcomról a mosoly és mint az őrült elkezdtem kiburítgatni a fürdőszoba közepére a dobozokat. Hasznosabbnál hasznosabb dolgok kerültek elő, Beni már válogatta a "kincseket", szegény Dani pedig ordított az ágyon, hogy Vegyétek már ki belőlem, nem akarom, hogy bennem legyen!!!!....
Kiborítottam az összes gyógyszeres dobozt is, de nem került elő!! Hogy hova lett!? Így hát maradt a szemöldök csipesz és sutttty egy másodperc alatt kint volt a kis gonosz!! Gyorsan beletettük egy befőttes üvegbe, jól lezártuk és most már mindenki tanulmányozhatta. Aztán pedig kezdődhetett a rendrakás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése