Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. november 11., péntek

Mistrál koncert








Kedden ovi után elvillamosoztunk a Magyar Kulturális Központba, Mistrál koncertre. Nem ismertem előtte az együttest, de mikor megláttam a színpadon a felsorakoztatott hangszereket sejtettem, hogy élvezni fogjuk. A fiúk hangulata már az első percekben a tetőfkára hágott, mikor Paula fiai után indulva eltűntek mellőlem és sorról sorra furakodtak előre. Aztán percről percre elszabadult a pokol, egyszer csak azt vettem észre, hogy a legnagyobb fiú valami ablakot cipel visszafelé, fiaim harsányan kacarásznak és mutogatnak, mindeközben a koncert pedig már elkezdődött.
Az idegességtől remegve elindultam utánuk, ők amint látták, hogy közeledek elkezdtek sorról sorra bújkálni a székek alatt, vagy között. Már többen figyeltek bennünket, nem csodálom, hiszen zavartuk az előadást. Egyszer csak sikerült elkapnom őket, úgy hogy Danira szó szerint ráültem két sor között a földön, Benit pedig még az utolsó pillanatban sikerült a grabancánál fogva visszahúznom a másik szék alól.
Az idegállapotomat nem ecsetelem és borzasztó cikinek, ostobának éreztem a viselkedésüket. Forrt bennem a düh, hiszen szinte még meg sem születtek, de már ott ültek a Halász Judit koncerten. Azt hittem megtanítottuk őket hogyan illik viselkedni ilyen alkalmakkor. Szerencsére a sor végén ült két anyuka, a másik oldalt én zártam le, nem tudtak menekülni..Következett a visszafojtott fejmosás és végre elkezdtek figyelni a zenére. Mindez az első 10 percben lezajlott a továbbiakban nekem nem volt problémám a fiúkkal, de a másik két gyerek borzalom volt amit művelt. Átmásztak a székeken, hangosan dumáltak, bemásztak a színpadon a zongora alá, Paulában túl nagy szándék nem volt megfékezni őket, de mikor egyszer megpróbálta akkor sem járt eredménnyel. Volt amikor a fiúk odajöttek Beni&Danihoz, már a fiúk szóltak nekik, hogy hagyják őket békén.
Az előadás nagyon tetszett, a végén a gyerekek felmehettek a színpadra, megnézni a hangszereket, picit ki is próbálhatták őket, majd elvonultak enni. Gyorsan eltelt az idő, nyolc óra után értünk haza, de a kocsiban már az új Mistrál CD-t hallgattuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése