Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. november 9., szerda

Halloween

Hétfőre (okt. 31), elkészült a 2 db Varázslójelmez! Az oviban annyit mondtak, hogy ne legyenek túl félelmetesek a gyerekek, így mi a jóval egyszerűbb szellem öltözet helyett inkább ezt választottuk.
Ha a srácokon múlott volna ők Spiderman-nek öltöznek, de mi tiltakoztunk, hiszen annak semmi köze a Halloweenhoz. Aztán az oviban meglepődve tapasztaltuk, hogy ott rohangál egy pókember, sőt egy nyuszika és egy oroszlán is...???? Én sem értettem, Fiúk sem, biztos ez volt otthon....
Danika irigykedve figyelte Natalka varázs"botját" ahogy kéken világít és zizegő hangot ad ki. Az egyik boltban mi is találkoztunk vele és Dani mondta is, hogy vegyük meg, de nekem egyáltalán nem tetszett, nagyon gagyin nézett ki és hiába nyomogattuk semmit nem csinált. Most Dani odabújt hozzám és szemre hányóan morogta:
- ugye megmondtam, hogy csak elemet kell bele venni...
- akkor Neked a Te varázspálcád nem is tetszik?
- nem, én is ilyet akartam volna....
- hm, hm, akkor kár volt egy estét pepecselnem a Tiétekkel...majd legközelebb, végül is ez a megoldás nekem is egyszerűbb....
Az oviban az egész nap a Halloween jegyében telt, játékokat játszottak, tök formájú sütiket ettek, undorító egeres, szemgolyós nyúlós édességet kaptak. Beni egy dolgot hiányolt, hogy nem járták végig a szosmszéd házakat, édességet és apró ajándékokat kéregetve. Nem is gondoltam, hogy ez így megmarad a fejében. Mikor meséltünk nekik erről az ünnepről akkor beszéltünk erről a szokásról és azt hitte ez is lesz...
Délután Eszterékkel az ovinál találkoztunk és még sétáltunk egyet a Kralovsky Zahrada-ban, a téli szünet előtt ezen a napon volt utoljára nyitva, legközelebb csak áprilisban élvezhetjük megint a gyönyörű környezetet.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése