Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. április 15., péntek

Tojásfestés






A mai napunk igazán jól sikerült! Délelőtt tojást festettünk, a fiúk nagyon ügyesek voltak. Hallgattak rám, nem butáskodtak, lelkesen segítettek. Móni honlapjáról ellestem egy egyszerű, de nagyszerű ötletet, ezúton is ezer köszönet érte.
Hogyan lehet törülközőböl egy perc alatt nyuszit varázsolni. Én hajtogattam, Dani&Beni ragasztották a szemeket és pakolták a tojásokat...Közben meghallgattuk az Alma Dvd-t és a Csiribirit, úgyhogy igazi játszóházas hangulat volt.
Ebéd után minden tiltakozásuk ellenére lefektettem őket, így el tudtam takarítani a romokat...
Délután lógott az eső lába, de miután a 30. kört futották kergetődzve a lakásban úgy döntöttem, hogy lesz ami lesz elmegyünk sétálni. Felültünk a villamosra és 20 perc múlva már az Orlojnál csodáltuk a húsvéti vásárt. A kellemetlen idő ellenére is jól éreztük magunkat. A fiúk leragadtak a színpad előtt és tátott szájjal bámulták a néptáncosokat, majd egy zeneiskola előadását. A végére Peti is csatlakozott és úgy döntöttünk, hogy eszünk valami finomat. A fiúk már túl voltak egy egy kürtöskalácson, de persze dübörgött a gyomruk és desszertként megkóstoltuk a hurkapálcikára fűzött, csokoládéba mártogatott szőlőszemeket....Nagyon fincsi!!!

1 megjegyzés:

  1. hát nekünk nincs húsvéti hangulatunk és itt kint nem is találkoztunk semmivel, ami emlékezetetett volna rá minket egy icipicit is. Kicsit hiányzik... Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés