Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. április 10., vasárnap

Csütörtök


A fiúk ma délelőtt sóbarlangban jártak. Egyik héten úszás van, másik héten sóbarlang...Tetszett nekik, főleg, hogy sok homokozójáték volt és jót lehetett játszani. Délután Mike (másik ovóbácsi), kint ült az udavaron egy gitárral a kezében. Meséltem neki a fiúk tegnp esti produkcióját és ezen felbuzdulva meghallgathattam hármójuk előadásában is. Megint nagyon tetszett....
Piros betűs ünnep nap volt a mai, mert este elmentem vacsorázni. A PMCS (prágai magyar csajok) szervezésében néhányan öszejöttünk és egy kicsit dumáltunk. A Vencel térnél foglaltak helyet egy kedvelt étteremben,ahol vonatok hozzák ki az asztalokhoz az italokat, nagyon hangulatos és ötletes volt. Éjfélre értem haza, "jót mulattam".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése