Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. február 23., csütörtök

Today

Ma történt először, hogy a fiúk "külön utakon mozogtak". Dani oviba ment Petivel, Beni pedig velem bőrgyógyászhoz. Na persze nem ment ez olyan egyszerűen, mint ahogy leírtam. Megelőzte egy egész reggeli szervezkedés, ülés csere az autóban, krokodil könnyek az ajtóban, Danitól telefon Apa autójából, hogy - Nem adtam pusziiiiiiitttttttt!!!! Brrrrruuuuhhhhaahhhhhaaaa......Később Peti mesélte, hogy Dani egész úton "büntette": -Én Téged nem szeretlek, Én csak Anyát szeretem, nem fogok puszit adni stb...Aztán mikor beléptek az oviba mintha elvágták volna....hírtelen már nem volt semmi baj! Peti viszont töltődve pozitív energiával és fia kedves, szívhez szóló szavaival indulhatott dolgozni.
Persze Benitől én is megkaptam a magamét, hogy mivel Ő most miattam (és nem a viszketése miatt) nem tud menni az ovisokkal játszóházba ezért ezt be kell majd pótolni, mert különben nagy baj lesz!!!!
A délelőtt további része nyugodtan telt, szépen elmentünk a doktornénihez, jót beszélgettünk közben, megnéztük a kirakatokat, meg"csodáltuk" a gépeket amikkel a villamos síneket cserélik ki stb. Milyen más így, egy gyerkőccel flangálni, no stressz, rohangálás, kapucnirángatás, versenyfutás, lökdösődés, vitatkozás, egymás szavába vágás stb....Bencikém csak az ovi felé vezető úton akadt ki "picit", mikor világossá vált a számára, hogy nem a játszóházba megyünk a beígért "pótlásra". Szerencsére mire megálltunk az autóval elfogadta, hogy ovi lesz és bár a többiek még nem értek visssza biztosított róla, hogy menjek nyugodtan, ő remekül el lesz Luckával, nem kell, hogy izguljak....
Délután aztán alig bírtam őket kirángatni az oviból, általában mi vagyunk az utolsók, nem azért mert én vagyok az utolsó szülő aki odaér, hanem azért mert hiába vagyok ott ők nem jönnek. Addig játszanak amíg az utolsó szülő is megérkezik. Mark (óvóbácsi) nagyon jó fej, szerencsére nem egy állandóan az óráját vizslató típus, rettentő türelmes és jópofa, úgyhogy a fiúk imádnak vele lenni. Múltkor amerikai focit tanított nekik, sokszor énekelnek, fiúk kipróbálhatják a gitárját, egyik nap kivetítőn magyarázta nekik az amerikai tagállamokat, a gyerekek tátott szájjal figyelték. Szóba sem jöhetett az öltözködés.
Szóval Mark jókat mosolyog a fiúkon és rajtam, mikor végre kijutunk a bejárati ajtón még csatlakozni szokott egy kis beszélgetésre. Ugyanis a fiúk szokásává vált, hogy mi ott a lépcső alján úgy egy órára letáborozunk, ők fogják a seprűket, lapátot, ha hó volt a hólapátot és takarítanak. Markal már jókat poénkodtunk azon, hogy Davidtől fizetést kellene kapniuk a srácoknak!
Marknak van egy két éves kislánya Mia, tündéri csajszi, hihetetlenül tud kacagni!! Fiúk nagyon szeretik ha itt van az oviban sokat játszanak együtt. Mark mesélte, hogy otthon a reggelinél Mia mindig sorolja hogy Mammmma, Dadddddy, Beni, Dani.....Angela-t (ovi vezetőt) Darling-nak hívja. Mondtam, hogy egyszer nagyon szívesen kölcsön adjuk a fiúkat a hétvégére csak úgy a feeling kedvéért!!! Hamár Mia annyit emlegeti őket!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése