Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. február 9., csütörtök

January

Úgy elszaladt ez az egy hónap, hogy egy sort sem írtam. Pontosabban ez így nem igaz, mert írtam csak a fejemben megfogalmazódott mondatok, nem lettek "papírra vetve". Dióhéjban a történések: január 4.-én érkeztünk vissza Prágába. Szerencsére Robiék a hazaútnál is segítettek és így nem egy hanem két autót tudtunk tele pakolni a cuccainkkal. Otthon ismét nagyon mozgalmasan telt el az idő, sokat utaztunk, sok Jézuskával "találkoztunk", mint azt a képek is mutatják. Azóta már beszereztünk pár új polcot és egy "tárolót" a fiúk szobájába, hogy el tudjuk pakolni a sok-sok ajándékot. Gyorsan visszarázódtunk a hétköznapokba. Fiúk oviznak, változatlanul jól érzik magukat, már tudják mondani "szeretlek" japánul és Dani csacsog csehül is, de ebből nem sokat értek, Ő pedig nem hajlandó fordítani. Beirattuk őket az ovin kívül rendszeres úszótanfolyamra. Utolsó alkalommal már Dani is nevetve úszkált a vízben, eddig inkább a medence szélén ácsorgott és hajtogatta, hogy őt senki ne tanítsa, mert Ő már tud úszni!! A héten elkezdték a külön órát az oviban is. Hívhatjuk iskola előkészítőnek. Angela tartja és a betűkkel, írással, olvasással ismerkednek még behatóbban. Fiúk nagyon élvezték, Angela is mondta, hogy néma csendben, odafigyelve ülték végig a foglalkozást. Itthon aztán Petivel mi lettünk a "tanulók" és ők adtak nekünk különböző feladatokat. Külön, erre a célra használható ceruzát is kaptunk, ugyanúgy mint ők az oviban, aztán pedig jutalmat! Főleg utazás közben, hogy feldobjuk az unalmas órákat elkezdtünk különböző összeadásos, számolásos, kitalálós fealadatokat játszani. A gondoltam valamire az egyik kedvenc.
Pl1:Én: Gondoltam valamire- egy tárgy .....
Fiúk: Rotációs kapa?????
Én: Micsoda???!!!!
Ez már azóta szállóigévé vált....
Pl2: Benike mondja: gondoltam valamire- lapos mint a palacsinta
Mi: Ok, de mi az állat?, növény?, tárgy?
Benike: rája....
Pl3: Danika mondja: gondoltam valamire, zöld és farka van
Benike: Ez a gyík!!!
Danika: nem a comodoi varánusz!!!

1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Nagyon örülök, hogy újra, látlak, hallok Rólatok és hogy jól vagytok :)! Viccesek a fiúk :)!
    Kérhetném, hogy változtass megint hátteret, mert ezt kevésbé látszik, nehezebb olvasni. Köszi :).
    Minden jót és szóljatok, ha jöttök :)!
    Németországról egyébként még nincs hír, majd márciusban lesz újabb interjú...
    Puszik

    VálaszTörlés