Képek

Képek

Oldalak

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. október 21., péntek

Büntetés

Tegnap Angela (az ovi vezető) beletaposott Beni lelkivilágába. Benike rosszalkodott, kétszer is volt büntetésben (time out) a délután során és ezért haza indulás előtt nem kaphatott matricát. Jaj nagyon sírt, látszott rajta, hogy igazán rosszul esett neki csak hüppögött és gyorsan kapkodta a levegőt és vöröslött a feje a méregtől és dühében ugrált a padon, levetette magát a földre stb..Nem igazán tudtam vele mit kezdeni abszolút nem hallgatott rám. Egyszer csak kijött Angela a teremből és leült a padra, majd halál nyugodtan megkérte Benit, hogy nézzen a szemébe. Benin végre mutatkoztak az értelem csekély jelei. Aztán szépen,nagyon türelmesen még egyszer átbeszélték a büntetés okát. Délelőtt játszóházban voltak és egy cseppet túlpörgött a fiam, olyannyira, hogy az ebéd utáni relax time alatt pimaszkodott, (cheeky boy), nem hallgatott Angelara.
A beszégetés végére Beni megnyugodott és a sírást is teljesen abbahagyta. Angela sűrű elnézését kérte, hogy milyen nehéz délutánt szerez nekem, de én megynugtattam, hogy egyébként is mindig van valami action és inkább tetszik, ha következetesen, szigorral bánnak a fiúkkal.
Végre összeszedelőzködtünk és elindultunk hazafelé. Az utcán Beninek eszébe jutott, hogy ott hagyta az oviban a játszóházról a prospektust amit minden áron meg akart mutatni Apának. Na, irány vissza!!! Ekkor pedig Dani kezdett rá a bőgésre, hogy ő azt szeretné ha Beni is kapna matricát és mindenképpen kapnia kell, kérjünk neki, anélkül nem mehetünk haza. Hoppáá, ismét az oviban vagyunk, ismét hisztizik az egyik fiam (csak most a másik)....Nem pontosan értettem Danit, mit is akar. Próbáltam rájönni az igazi okra..., sokszor érzem nála, hogy jobban félti Benit, megijed ha mérgemben ott akarom hagyni valahol stb. Végül az ovi kertjében Benikével együtt győzködtük, hogy majd holnap Benci is jól fog viselkedni és akkor megint lesz matrica. Nagy ehezen eljutottunk az autóig, gondolkodtam még egy rövidke sétán, de totálisan elvetettem az ötletet és meg sem álltunk hazáig.
Este Beni az egyik fiókban talált kétoldalú rgasztó papírokat. Egyből lecsapott rá és viccesen ráragasztotta a szájára. Ma reggel a villamoson beszélgettünk arról, hogy jó fiú lesz és megjegyezte, hogy elhozta a ragasztós papírokat és be fogja ragasztani a száját.......folyt köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése